Oferta pracy ZAMG

Prezes zarządu ZAMG Sp. z o.o. w Kłodzku zatrudni na stanowisko: specjalisty ds. administracyjno-technicznych w Dziale Najmu, ZAMG Sp. z o.o.

I. Miejsce wykonywania pracy: siedziba biura: ul. Grunwaldzka 29, 57-300 Kłodzko oraz teren miasta Kłodzka.
II. Główne obowiązki na stanowisku pracy:
Podstawowym zadaniem na tym stanowisku pracy jest utrzymanie nieruchomości (mieszkań oraz budynków) będących własnością komunalną Gminy Miejskiej Kłodzko, znajdujących się w administrowaniu ZAMG Sp. z o.o. oraz ich wyposażenia we właściwym stanie technicznym i funkcjonalnym.

Ponadto:
• współpraca z firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi na rzecz obiektów,
• udział w planowaniu, organizacji i przebiegu inwestycji i remontów nieruchomości oraz ich napraw, konserwacji i modernizacji,
• przeprowadzanie konkursów ofert na wybór wykonawców,
• prowadzenie spraw dotyczących obsługi technicznej, prac remontowych, przeglądów nieruchomości i wyposażenia,
• uzgadnianie z najemcami adaptacji w przedmiotach najmu,
• przygotowywanie umów, aneksów, protokołów zdawczo-odbiorczych,
• sporządzanie pism z kontrahentami, urzędami, instytucjami,
• współpraca przy przygotowywaniu rozliczeń mediów, kalkulacji kosztów, analiz zobowiązań i należności.

III. Wymagania związane ze stanowiskiem:
• wykształcenie minimum średnie techniczne (mile widziane na kierunku budowlanym),
• znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem, administrowaniem i gospodarowaniem nieruchomościami,
• dobra znajomość obsługi komputera, pakietu MS Office, urządzeń biurowych,
• umiejętność analitycznego myślenia,
• odpowiedzialność oraz dobra organizacja pracy,
• samodzielność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki,
• wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w zespole,
• czynne prawo jazdy kategorii B,
• mile widziane doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
• mile widziane uprawnienia elektryczne SEP.

IV. Szczegóły zatrudnienia (co oferujemy):
• stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę,
• możliwość doskonalenia swoich umiejętności i poszerzania kompetencji zawodowych,
• ciekawą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
• pracę w profesjonalnym zespole i przyjemną atmosferę pracy,
• kompleksowe wdrożenie do pracy,
• praca głównie w trybie jednozmianowym (7-15),
• wynagrodzenie: około 4500 - 5000 zł netto (na rękę) miesięcznie.

V Benefity:
• możliwość rozwoju i nauki: dofinansowanie do szkoleń i kursów
• zapomogi pieniężne, wsparcie finansowe w okresie świątecznym, wczasy pod gruszą i inne w ramach funduszu socjalnego
• możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie.

VI. Termin i miejsce składania dokumentów
CV prosimy składać do dnia 15 maja 2025 r. osobiście lub pocztą na adres:
e-mail: sekretariat@zamg.klodzko.pl
lub na adres ZAMG Sp. z o.o., ul. Grunwaldzka 29, 57-300 Kłodzko, z dopiskiem "Dział Kadr i Płac".
Informacje dotyczące naboru: Katarzyna Gajewska, tel. 74 647 21 49
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
VII. Informacja dla kandydatów na cele dalszych rekrutacji
Jeśli chcesz, aby po zakończeniu rekrutacji Twoje CV pozostało w bazie danych kandydatów do pracy w celu wykorzystania go w przyszłości, zamieść w swoich dokumentach aplikacyjnych poniższą zgodę:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Zakład Administracji Mieszkaniami Gminnymi Gminy Miejskiej Kłodzko zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych
(Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Powered by Quick.Cms | Design ProjektGraficzny.com